dilluns, 17 de desembre del 2018

BONES VACANCES

Hola nens i nenes del pingüí

Tinc una super notícia que explicar-vos, la meva colla i jo estem preparant un sopar de comiat de vacances de nadal. 
Ja venen els reis i el caga tió per aquest motiu els meus amics i jo hem pensant de reunir a tota la colla per poder-ho celebrar. 
Vosaltres  que fareu durant aquests dies? Ja heu fet la carta els reis?

A l'hora de repartir-nos la feina a la Mireia i a mi ens ha tocat fer les postals d'invitació pel sopar i de cop i volta sabeu que m'ha dit la Mireia??!!! Que convidi a l'Àlex a la nostra festa i que parlaria amb la colla per veure si ells també estan d'acord en convidar-la. 

Estic molt emocionada, veig que els meus amics estan acollint l'Àlex super bé i això em fa molt feliç.

Són un grans amics! 


Us ho explicaré tot a la tornada de vacances!
Que tingueu un bon nadal i un feliç any nou pingüins 

Carlota. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Un gomet pel carnet i... notícia sorpresa!!!!

Amigues i amics, primer de tot dir-vos que em va ser impossible anar dissabte a la Festa del 30è, però se que l'Àlex si que va anar! i...