dilluns, 6 de maig del 2019

Festa de final de curs!

Hola noies i nois,

Us he de donar les gràcies, ja que m'heu ajudat a saber el que em passa. Estic patint bullying a l'institut i estic molt trista, però la colla encoratjada m'està donant suport i sabeu què??

Han decidit que per la festa de final de curs faran un ball que serà en contra del bullying. L'Àlex serà l'encarregada de fer la coreografia i ens deixa el vídeo del ball perquè l'aprengueu.
Ànims que segur que ho fareu d'allò més bé!





Carlota.

6 comentaris:

  1. Hola Carlota,
    som els pingus d'amanida. No ens agrada que estiguis trista, ni el que et fan els companys i les companyes de classe.
    El dia de la Festa d'aniversari de l'Esplai, et farem una sorpresa! Segur que t'agrada

    ResponElimina
  2. Hola Carlota,
    som els pingus d'artistes i et volem dir que farem el ball en contra del bullying a la festa d'aniversari de l'Esplai. Voldras venir amb l'Alex?

    ResponElimina
  3. Hola Carlota,
    som els ossos de cuina'm i farem el teu ball al 30è aniversari de l'Esplai Pingüí! Us convidem a la gran feeesstaa!!!

    ResponElimina
  4. Hola Carlota,
    tenim moltes ganes de fer el ball! I us convidem a venir a la gran festa!!
    Atentament, els ossos de tot-hi-cap

    ResponElimina
  5. Hola Carlota!! Som els Pingus de Ritmes!!!
    Ens ha agradat molt el ball que ha preparat l'Àlex de Stop bullying!! i saps que?? L'estem aprenent per ballar-ho a la Festa del 30è aniversari de l'esplai!!

    ResponElimina
  6. Hola Carlota som els Pingus de Teatre. Ens agrada molt el ball contra el bullying. Farem el ball a la festa d'aniversari de l'esplai i convidarem als papes i mames.

    ResponElimina

Un gomet pel carnet i... notícia sorpresa!!!!

Amigues i amics, primer de tot dir-vos que em va ser impossible anar dissabte a la Festa del 30è, però se que l'Àlex si que va anar! i...