dilluns, 3 de desembre del 2018

Què li regalo jo??


Aix... amigues i amics del Pingüí, 

com ja sabeu vosaltres, m'agrada l'Àlex i sabeu què?? Doncs que tinc l'oportunitat perfecte per a que ella ho sàpiga!! 


Ara que arriba el nadal, amb la classe estem preparant l'amic invisible!!! 



Sabeu el que és oi?? fem paperets amb tots els noms de les persones de la classe i a sorts agafem un. El nom ens toca és a qui li hem de fer un regal sense que aquesta persona sàpiga qui li fa! 


Sabeu qui m'ha tocat????? 


Doncs m'ha tocat l'Àlex!!!! Estic molt emocionada!!! 


Quan obri el regal vull que descobreixi que sóc jo la seva amiga invisible i també que sàpiga que m'agrada!! 


Però com ho faig?? 


Què li regalo??? 






                       Teniu alguna idea???















Per cert!! Us deixo un cor perque el pinteu amb els colors de la bandera i el poseu a la vostra sala! 


6 comentaris:

  1. Hola Carlota, els pingus pensem que pots regarlar-li una samarreta amb un cor a l'Àlex perque sàpiga que lestimes

    ResponElimina
  2. Hola Carlota, els pingus d'artistes hem pensat que pots regalar-li una xapa, una diadema casera, un anell, un cor o un petó, així l'Àlex sabrà que l'estimes.

    ResponElimina
  3. Hola Carlota,
    Els ietis hem pensat que li podries regalar un collaret de cor, galetes de cor, una llibreta amb un missatge dins dient-li que l'estima amb un cor, posant-li una pista a dins del regal dient-li que va ser la persona que li va ensenyar l'institut, unes flors..

    ResponElimina
  4. Hola, som els ossos de tot-hi-cap i tenim una idea pel regal: un hama de cor. adeu Carlota

    ResponElimina
  5. Hola Carlota, som els Pingus de Ritmes!! tenim moltes idees, hem pensat que podries decorar-li un paraigües amb cors, fer un cor amb bombons, pintar una samarreta amb un cor on posi t'estimo! ah! i una polsera com la que et va regalar l'Àlex a tu!

    ResponElimina

Un gomet pel carnet i... notícia sorpresa!!!!

Amigues i amics, primer de tot dir-vos que em va ser impossible anar dissabte a la Festa del 30è, però se que l'Àlex si que va anar! i...