dilluns, 10 de desembre del 2018

Berenar molt especial

Hooola!

Gràcies per les vostres idees pel regal per l'amic invisible per l'Àlex!!

Al final amb totes les idees que em vau donar vaig decidir regalar-li un cor amb la bandera LGTBI de hamma i li ha encantat!!





Amb el regal que li he fet a l'Àlex ara ella ja sap que jo també l'estimo.

He pensat de convidar-la a berenar a casa i fer-li un berenar especial.

Tinc algunes idees pel berenar però no sé què fer-li...

He pensat deixar-vos les receptes del berenar perquè les pugueu provar vosaltres primer i em digueu què tal estan.  Així, després puc triar quina li faig al final, què us sembla?


Amanida Ossos 

Amanida Pingus 

Cuina'm ossos



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Un gomet pel carnet i... notícia sorpresa!!!!

Amigues i amics, primer de tot dir-vos que em va ser impossible anar dissabte a la Festa del 30è, però se que l'Àlex si que va anar! i...