dimarts, 13 de febrer del 2018

Carnestoltes '18!


Molt bon dia, amics i amigues!!

Quin cap de setmana tan xulo! M'encanta el Carnestoltes!
És un dia on totes les persones poden anar vestides del dret o del revés, de colors o estampats sense que a ningú li importi ni miri estrany!! És genial! Cada dia hauria de ser així, no creieu?

Vosaltres vau anar a la rua del vostre poble? Vau anar a veure altres rues? De què us vau disfressar? Vau ballar molt? Aiiiii tinc tantes preguntes... seguidors i seguidores, m'encantaria saber totes aquestes coses..! Jo és que sóc molt curiosa!

El que us puc dir és que jo m'ho vaig passar d'allò més bé! Vaig ballar moltíssim a la rua del meu poble. Ara us penjaré una fotografia perquè veieu com anava disfressada!! A veure si us agrada!

Ah! El Pol també va estar amb mi, i com alguns dels seguidors i seguidores del meu bloc el coneixen, penjaré també una foto seva!

Mireu! 



Com veieu, el Pol és més minimalista que jo... A mi m'agrada guarnir-me més i ell amb un barret és feliç! Hi ha gustos per a tot!!! L'important és que tots estiguem contents, oi? 

Bé, noies i nois! Ens escrivim aviat! 

Una abraçada!!!

Carlota.

1 comentari:

  1. Hola Carlota!!!
    Ens han agradat molt les teves disfresses, la teva i la del Pol. Has vist les nostres disfresses? Nosaltres anavem de pots de pintura, ja que quan ens vas explicar història del Marc amb la samarreta de color rosa, vam decidir que tothom pot triar el color que vulgui i per això anavem de pots de pintura!
    Quasi tots estavem a la rua, ballant, tirant confeti, cantant amb les families i amics del poble, ens ho vam passar molt bé!
    T'agraden les sirenes?
    Quan tinguem una foto de tot el grup, t'enviarem la foto per que vegis que tothom anava del color que li agrada!!


    Molts petons dels artistes de Ossos i Balenes!

    ResponElimina

Un gomet pel carnet i... notícia sorpresa!!!!

Amigues i amics, primer de tot dir-vos que em va ser impossible anar dissabte a la Festa del 30è, però se que l'Àlex si que va anar! i...