dilluns, 28 de gener del 2019

3 dones importants de la història!


Hola nenes i nens, us enrecordeu que em va succeir la setmana passada amb les meves vambes noves?


Doncs aquest cap de setmana, pel treball que ens han manat a l'institut, he estat buscant molta informació sobre dones importants de la història; i n'he trobat 3 que m'han agradat molt! Seguiu llegint que us les presentaré!





Marie Curie (Nobel-Chem).jpg
La primera dona és Marie Curie, va ser una gran investigadora física i química que va descobrir el terme RADIOACTIVITAT.













La segona dona que m'agrada és Frida Kahlo, fou una pintora mexicana molt important i revolucionaria que normalment pintava autoretrats. 



            Resultat d'imatges de frida kahlo    Resultat d'imatges de frida kahlo    Imatge relacionada


Per últim la tercera dona és Jane Goodall, va estudiar zoologia i li agrada molt veure el comportament dels animals. Per aquesta raó va estar estudiant als ximpanzés durant 55 anys a un parc natural a Tanzània. 

             JaneGoodallOct10.jpg   Resultat d'imatges de jane goodall con los monos   Imatge relacionada




Us deixo una petita activitat perquè conèixer-ho una mica més aquestes 3 dones que han sigut molt importants en la història, que gaudiu i fins aviat.


Adéu!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Un gomet pel carnet i... notícia sorpresa!!!!

Amigues i amics, primer de tot dir-vos que em va ser impossible anar dissabte a la Festa del 30è, però se que l'Àlex si que va anar! i...